הולך ומתקרב !

סופ"ש ארוך של מחנה ריצות הרים המשלב מדבר, הרים וים. והפעם עם אוטובוס צמוד מה שמאפשר לנו שילוב ומבחר מעניין יותר של מסלולי ריצה 🏃‍🏃‍

המחנה מיועד לרצים המתאמנים לריצות שטח בכלל וריצות הרים בפרט, לרצים המעונינים לשפר את טכניקת הריצה שלהם בשטח ובמקטעים טכנים. וכמובן לכל הרצים אשר מתכננים להשתתף בתחרויות אולטרה/ריצות הרים באביב ובקיץ בעונה הקרובה! המחנה פתוח לכולם, וכמו תמיד מיועד לכל הרמות.  מאמנים : אילן פריש ודורון גולדפרב

אז הנה מה שמצפה לנו

רביעי 13/2/19 – בדרך לים האדום עוצרים במערב מכתש רמון

בסוף העולם שמאלה, במערב מכתש רמון, איזור פחות מתויר ומוכר. הר עידו – אחד ההרים המרשימים במכתש עם תצפיות לעבר מרחב מדברי גדול ומרשים מדרום למכתש. והר רמון – ההר הגבוה בנגב (מעל 1000מ)

04:30 – יציאה מחניון סינמה סיטי ליד צומת גלילות בתל אביב (אנא הקדימו והגיעו לפני על מנת שנצא בזמן!)

05:15 – איסוף נוסף מתחנת הדלק בכניסה לישוב יד בנימין

07:15 – הגעה משוערת למערב מכתש רמון, התארגנות + אדמינסטרציה.

07:30 – יציאה לריצה

קבוצה 1 – 27 קמ , 700מ +/- .  נחל ניצנה – קניון הפריזמות – הר עידו – נחל ערוד – מעלה לוץ –  נחל אליאב – הר רמון – כביש 171. זמן ריצה משוער 4.5-5 שעות.  לינק למסלול 

קבוצה 2 – 19 קמ , 550מ +/- .  נחל ניצנה – קניון הפריזמות – הר עידו – נחל ערוד – מפער ערוד – הר רמון – כביש 171.זמן ריצה משוער 4 שעות.  לינק למסלול 

12:00 – סייום משוער של אחרוני הרצים. התארגנות והמשך נסיעה לאילת (עם עצירה לארוחת צהריים בדרך)

15:00-16:00 – אסטרל פאלמה אילת , התמקמות בחדרים

17:00 – חוף רויאל ביץ' , שחית שחרור (רק למעונינים…)

18:30 – ארוחת ערב

20:00 – ערב חברתי   (אבל רק אם תתעקשו …)

חמישי 14/2/19  – בקעת תמנע

בקעת תמנע נמצאת במרכז העמק האדום, בשולי הערבה. הבקעה פותחת בפנינו חלון גאולוגי יוצא דופן, שבו נחשפות תצורות סלע מרהיבות. הנוף עוצר הנשימה של עצי השיטים וצמחיית המדבר אל מול עדרי צבאים משוטטים ויעלים הנשקפים מעל המצוקים

06:00 – השכמה

06:30 – ארוחת בוקר זריזה

07:00 – התארגנות ויציאה לעבר שער הכניסה פארק תמנע (20ד נסיעה)

07:30 –  יציאה לריצה

קבוצה 1 – 29קמ , 1100מ +/- . מרכז המבקרים – הר תמנע – מעלה ברך – הר ברך – צוקי תמנע – מעלה מלחן – מרכז המבקרים. זמן ריצה משוער : 5.5-6 שעות. לינק למסלול 

שימו לב – ליוצאים בקבוצה 1. יציאה עם 4 ליטר מים לפחות !!

קבוצה 2  – 18קמ , 800מ+ , 350מ-  מרכז המבקרים – עמק ססגון – מעלה מלחן – צוקי תמנע – הר ברך – חניון לילה הר ברך.  זמן ריצה משוער : 4.5-5 שעות. לינק למסלול

14:00-15:00  חזרה לאילת באוטובוס  + ארוחת צהריים עצמאית

17:00 שחיית שחרור קלה + מתיחות

18:30  ארוחת ערב

20:00 – הרצאה  – צחי כנען , דיאטן קליני. בהרצאה מרתקת ויוצאת דופן.  "היבטים מלהיבים ועדכניים במטבוליזם וירידה במשקל"  …. האם אנו באמת מבצעים פעילות גופנית ושורפים יותר קלוריות? האם אכן חילוף החומרים נפגע במהלך ירידה במשקל? האם לאכול פחות ולהתאמן יותר שווה הרזיה?

שישי 15/2/19 – דרום הרי אילת (הר חזקיה, הר שלמה, הר יואש, הר צפחות)

היום הקשוח של המחנה !! דרום הרי אילת, על המבנה הגאולוגי הייחודי שלהם, צופנים בחובם נחלים מיוחדים ותצפיות מרהיבות.  הרי אילת נקראים על שם מלכי יהודה אשר שלטו באזור, הר חזקיהו הוא הגבוה בהרי אילת. בפסגת הר שלמה, המתנשא לגובה 700 מטר מעל פני הים, נמצאת אחת מנקודות התצפית היפות באזור. מסלול הריצה יוצא מנקודה הגבוהה ביותר בהרי אילת ומסתיים בבי"ס שדה הסמוך לשפת ים האדום.

06:00   השכמה

06:30   ארוחת בוקר זריזה

07:00  התארגנות ויציאה לעבר הר חזקיה

07:30 –  יציאה לריצה

קבוצה 1 – 30קמ , 1900מ+ , 1100מ- .  הר חזקיה  – נחל שחורת – הר שחורת – הגיא האבוד – הר ידידיה – נחל מפלים – הר שלמה – הר יהורם – חניון הר יהורם – חניון הר יואש – נחל גשרון – צוקי גשרון – הר צפחות – בי"ס שדה אילת. זמן ריצה משוער : 6-7 שעות.  לינק למסלול

קבוצה 2 – 17קמ , 900מ +/- הר חזקיה  – נחל שחורת – הר שחורת – הגיא האבוד – הר ידידיה – נחל מפלים – הר שלמה – הר יהורם – חניון הר יהורם. זמן ריצה משוער : 5 שעות. לינק למסלול

14:00-15:00  חזרה לעיר באוטובוס  + ארוחת צהריים עצמאית

17:00 שחיית שחרור קלה + מתיחות

18:30  ארוחת ערב

20:00 – ערב חברתי … שוב!

שבת 16/2/19 – קניון שחורת והקניון האדום

היום האחרון למחנה והרגוע יותר 🙂 קניון שחורת נמצא בין סלעים שנוצרו לפני מאות מיליוני שנים בעקבות התפרצות לבה. הקניון עצמו נוצר בעקבות שטפונות באיזור בגלל הסלעים הקשים, שאינם מאפשרים למים לחלחל לאדמה. הקניון האדום בנוי בעיקר מאבן חול נובית בצבע אדום שהזמן, המים והרוח פיסלו בה ויצרו יצירת פאר שקשה לא להתפעל ממנה.

06:00   השכמה

06:30   ארוחת בוקר זריזה

07:00  התארגנות ויציאה לעבר עמודי עמרם , יציאה מחניון הלילה מעט לפני האתר. (10ד נסיעה)

07:30 –  יציאה לריצה

קבוצה 1 – 21.5קמ ,1050מ+, 550מ- . חניון לילה עמודי עמרם – נחל אמיר – קניון שחורת – מעלה עמרם – מצפה עמרם – נחל שני – הקניון האדום – חניון לילה הקניון האדום. זמן ריצה משוער : 4-4.5 שעות. לינק למסלול

קבוצה 2– 12.5קמ , 700מ+, 250מ-. חניון לילה עמודי עמרם – מעלה עמרם – מצפה עמרם – נחל שני – הקניון האדום – חניון לילה הקניון האדום. זמן ריצה משוער : 3.5-4 שעות. לינק למסלול

12:30-13:00 – אחרוני הרצים מגיעים , עולים לאוטובוס , חזרה למלון למקלחות וצ'ק אאוט, נסיעה חזרה הביתה ! (כולל עצירה לארוחת צהריים)

 

נהלים / ציוד נדרש :

  • מנשא מים של 3 ליטר (לפחות) – חובה !! שימו לב כי ברוב המסלולים נפגוש את האוטובוס רק בסיום.
  • למסלול הארוך בפארק תמנע חובה לצאת לריצה עם 4 ליטר מים לפחות (!!)
  • שימו לב ! מתאמן אשר יופיע לתחילת הריצה עם פחות ממינימום כמות המים הנדרשת , לא יורשה לצאת לריצה !!
  • ערכת עזרה ראשונה מינימלית – חובה !!
  • שעון GPS – מומלץ להוריד את מסלולי הריצה לשעון (נפרסם בהמשך) , אך זו לא חובה
  • התנהלות בקבוצות – שימו לב! התנועה תעשה בקבוצות בלבד . יש לנוע בצמוד למאמן בלבד , יש להשמע להוראות המאמן ! כל עצירה/סטיה מהמסלול באישור המאמן בלבד !
  • משמעת שתיה ואכילה – חובה !!
  • כובע , קרם הגנה , משמעת עצמית !
  • ביגוד חם לערבים וכל אופציות הביגוד לריצות, מזכירים לכם שמדובר באקלים מידברי , תעשו חשבון בעצמכם….
  • נעלי שטח – חובה !
  • אוכל טכני (ג'לים, איזוטוני וכו..)
  • בגד ים ו/או חליפת שחיה (למפונקים בלבד) 
  • הרבה אנרגיות ומצב רוח טוב
  • אחרון חביב : הלו"ז והמסלולים נתונים לשינויים!! תלוי כמות/רמת המתאמנים , מז"א ושאר בלת"מים.

 

ונכון… מחכות לכם גם הפתעות 😈

נתראה במחנה

צוות Summit – Running & Fitness

ט.ל.ח

 

הרישום הסתיים !!

לפרטים נוספים/שאלות/הבהרות צרו קשר עם אילן 0526480649 , ilan@summitclub.co.il