הולך ומתקרב !

בעקבות ההצלחה הגדולה בעונה הקודמת של חציית הגולן (Golan Crossing) מועדון Summit Running & Fitness יוזם מחנה אימונים מתגלגל לחציית הגליל בשלושה ימים מחוף אכזיב במערב ועד לכנרת. ליווי צמוד של אוטובוס הכולל איסוף מהמרכז וליווי לאורך כל ימי המחנה. אירוח דרוזי – לינה עם ארוחות בוקר וערב מלאות ופריסה מפנקת בסיום כל ריצה.

לאוהבי ריצה בטבע, הרפתקאות ואתגרים. ולא.. לא מדובר על המסלול הקלאסי של ים לים, אתם כבר מכירים אותנו.. המחנה מיועד לרצים המתאמנים לריצות שטח בכלל וריצות הרים בפרט, לרצים המעונינים לשפר את טכניקת הריצה שלהם בשטח ובמקטעים טכנים. וכמובן לכל הרצים אשר מתכננים להשתתף בתחרויות אולטרה/ריצות הרים בקיץ ובעונה הקרובה! המחנה פתוח לכולם, וכמו תמיד מיועד לכל הרמות.

מאמנים : אילן פריש ורומן ספיבק

הרישום הסתיים !!  לפרטים נוספים/שאלות/הבהרות צרו קשר עם אילן 0526480649 , ilan@summitclub.co.il

אז הנה מה שמצפה לנו….

חמישי 2/5/19 – שמורת נחל כזיב ומבצר מונפורט

נחל כזיב ומבצר המונפורט הינו אחד ממסלולי הריצה היפים בארץ. תוסיפו נחל שזורם כמעט כל השנה, נקבת מעיין, מבצר צלבני על צלע הר והרבה ירוק גלילי ותקבלו חוויה שאסור לפספס. 

04:00 – יציאה מחניון סינמה סיטי ליד צומת גלילות בתל אביב (אנא הקדימו והגיעו לפני על מנת שנצא בזמן!)

04:30 – איסוף נוסף מתחנת הדלק בצומת קיסריה (מסעדת אג'נדה)

05:45 – הגעה משוערת למסעף עבדון (בסמוך לצומת כברי), התארגנות + אדמינסטרציה.

06:00 – יציאה לריצה

קבוצה 1 – 38 קמ , 1400מ+/800מ – .  מסעף אבדון – נחל כזיב – מבצר מונפורט – מצפה הילה – פארק גורן (תחנת רענון) – מערת המקדש – אבירים – אלקוש – חורפיש. זמן ריצה משוער 6-7 שעות.

קבוצה 1 – 18 קמ , 550מ+/200מ – .  מסעף אבדון – נחל כזיב – מבצר מונפורט – מצפה הילה – פארק גורן. זמן ריצה משוער 3-4 שעות.

הרצים בקבוצה 1 יכולים אף הם לעצור בפארק גורן ולעלות להסעה.

לינק למסלול 

12:00-13:00 – אירוח דרוזי חורפיש, בת הסולטן, התמקמות וארוחת צהריים

16:00-18:00 – סיור מודרך בחורפיש – תרבות, פולקלור, חי והצומח ועוד… (רק למעונינים…)

18:30 – ארוחת ערב

20:00 – ערב חברתי

שישי 3/5/19  – שמורת הר מירון

שמורת טבע הר מירון היא הגדולה בצפון הארץ. הרים נישאים, חורש סבוך, צמחים ובעלי חיים ייחודיים, מעיינות, מערות ותצפיות נוף לרוב – כל אלה מחכים לנו במרום הגליל.

06:00 – השכמה

06:30 – ארוחת בוקר זריזה

07:00 – התארגנות (העלאת ציוד לאוטובוס, תדריך) ויציאה לריצה

קבוצה 1 – 33 קמ , 1300מ+/1150מ – .  חורפיש – נחל נריה – חורבת חממה – שביל הפסגה – סינגל מירונית – חניון הפיתול (תחנת רענון) – שביל ישראל – הר זבד – בית ג'אן – עין אל אסד. זמן ריצה משוער 6 שעות.

קבוצה 2  – 18קמ , 600מ+/- ,  חורפיש – נחל נריה – חורבת חממה – שביל הפסגה – סינגל מירונית – חניון הפיתול.  זמן ריצה משוער : 4 שעות.

הרצים בקבוצה 1 יכולים אף הם לעצור בחניון הפיתול ולעלות להסעה.

לינק למסלול

13:00-14:00 – אירוח דרוזי עין אל אסד,  הבוסתן, התמקמות וארוחת צהריים

15:30-18:00 – סיור מודרך בעין אל אסד – תרבות, פולקלור, חי והצומח ועוד… (רק למעונינים…)

18:30 – ארוחת ערב

20:00 – ערב חברתי

שבת 4/5/19 – מצפה הימים, נחל עמוד והכנרת

ביום האחרון למחנה נחצה את שמורת נחל עמוד המתפתלת בין בריכות, בוסתנים, עצי פרי, סימני התיישבות קדומים ומעיינות, נרד את עליית מצפה הימים המאתגרת ונסיים בריצה קסומה אל מורדות ימת הכנרת

06:00   השכמה

06:30   ארוחת בוקר זריזה

07:00 – התארגנות (העלאת ציוד לאוטובוס, תדריך) ויציאה לריצה

קבוצה 1 – 33 קמ , 1000מ+/1700מ – .  דיר אל אסד – בית ג'אן – הר הילל – מעבר כביש בית שמאי (תחת רענון) – מצפה הימים – נחל עמוד – חניון נחל עמוד תחתון (תחנת רענון) – חוקוק – מגדל (כנרת). זמן ריצה משוער 5-6 שעות.

קבוצה 2 – 23 קמ , 900מ+/1500מ – .  דיר אל אסד – בית ג'אן – הר הילל – מעבר כביש בית שמאי (תחת רענון) – מצפה הימים – נחל עמוד – חניון נחל עמוד תחתון. זמן ריצה משוער: 4 שעות.

הרצים בקבוצה 1 יכולים אף הם לעצור בחניון נחל עמוד תחתון ולעלות להסעה.

לינק למסלול

13:00-14:00 – אחרוני הרצים מגיעים , מקלחות , התארגנות, עולים לאוטובוס ונסיעה חזרה הביתה ! (כולל עצירה לארוחת צהריים)

נהלים וציוד הנדרש :

  • ליווי צמוד של האוטובוס הינו למטרות רענון/הקפצות ולוגיסטיקה בלבד.
  • אנא הפקידו לדייק בזמני האיסוף בבוקר חמישי בפרט והלו"ז הכללי בכלל !
  • מנשא מים של 3 ליטר (לפחות) – חובה !!
  • הזדמנות טובה לכולנו לשפר את האיקלום לחום , כן.. יהיה חם ! 🌞☀
  • שימו לב ! מתאמן אשר יופיע לתחילת הריצה עם פחות ממינימום כמות המים הנדרשת , לא יורשה לצאת לריצה !!
  • הריצה היא קבוצתית ! אך ניתן יהיה גם לרוץ עצמאית בחלק מהמקטעים, נדרשת מיומנות מינימלית של עצמאות, ניווט והכרת השטח. התקדמות עצמאית בתיאום עם המאמנים בלבד !! יש להשמע להוראות המאמן ! כל עצירה/סטיה מהמסלול באישור המאמן בלבד !
  • ערכת עזרה ראשונה מינימלית – חובה !!
  • שעון GPS – מומלץ מאוד (!!) להוריד את מסלולי הריצה לשעון
  • כובע , קרם הגנה , משמעת עצמית !
  • נעלי שטח – חובה !
  • אוכל טכני (ג'לים, איזוטוני וכו..)
  • בגד ים – מומלץ מאוד !! בריכה מפנקת תהיה גם בחורפיש וגם בעין אל אסד ⛱🏊‍
  • מזרן יוגה , מומלץ ! (שושי … כן ! זה היה רמז…)
  • הרבה אנרגיות ומצב רוח טוב
  • אחרון חביב : הלו"ז והמסלולים נתונים לשינויים!! תלוי כמות/רמת המתאמנים , מז"א ושאר בלת"מים.

נתראה במחנה

צוות Summit – Running & Fitness

ט.ל.ח

הרישום הסתיים !!

לפרטים נוספים/שאלות/הבהרות צרו קשר עם אילן 0526480649 , ilan@summitclub.co.il