UDD_3345

לוח זמנים – מחנה אימונים לריצות הרים – ים המלח 2020

רצים יקרים,

אם עד ימים אלה חלקנו היו בפגרה (סוג של…), הרי שמחנה האימונים בים המלח הוא הזדמנות נפלאה לשנס מותניים , להעלות הילוך , ולהנות מריצות שטח יוצאות דופן !

אז הנה מה שמצפה לנו

חמישי 30/1 – סובב מצדה

על צוק המבודד בלב מדבר, צוק המשקיף ממרומים על ים המלח ועל נופי הפרא של מדבר יהודה, שכן בעבר ארמון מפואר. בימי המרד הגדול התבצרו בו אחרוני המורדים ברומים, והפכו את מלחמתם הנואשת סמל למאבק לחירות

06:30 – מפגש בחניון הדקלים למרגלות מצדה , התארגנות + אדמינסטרציה . חניון הדקלים נמצא כשעתיים נסיעה מהמרכז (לערך…) . רישמו בווייז : "חניון הדקלים – מצדה" , או ליחצו על הלינק : https://waze.com/ul/hsv94hu238

07:00 – יציאה לריצה בשלוש קבוצות

קבוצה 1 – 13 קמ , 500מ +/- .  חניון הדקלים – מעלה אלעזר – הר אלעזר – נחל קנאים –  מצדה שער מערבי – שביל הרץ – חניון הדקלים.  ⬅ לינק למסלול

קבוצה 2 – 19קמ , 700מ +/- . חניון הדקלים – שביל הרץ – מעלה ענבה – נחל ענבה – מצדה שער מערבי –שביל הרץ – חניון הדקלים.  ⬅ לינק למסלול

קבוצה 3 – 25קמ , 850מ +/- . חניון הדקלים – שביל הרץ – מעלה ענבה – נחל ענבה – מצדה שער מערבי –– נחל קנאים – הר אלעזר – מעלה אלעזר – חניון הדקלים.  ⬅ לינק למסלול

זמן ריצה משוער : 3-5 שעות

11:00-12:00 – נסיעה למתחם עין בוקק,  ארוחת צהריים עצמאית (מקדונלדס, ארומה וכו… )

14:00-15:00 – טיול רגלי/מודרך יוצא דופן למערת סדום

16:00-17:00 – אנ"א עין גדי , התמקמות בחדרים

18:30 – ארוחת ערב

20:00 – הרצאה – "תכנון, ניווט והתמצאות בריצות שטח", אילן פריש

שישי 31/1  – נחל צאלים

מדבר יהודה טומן בחובו מספר מסלולים קסומים, נחל צאלים הוא היפה שבהם: נוף מדברי מרהיב, מעיינות נסתרים ועוד שפע אטרקציות יפות ומסעירות

06:00 – השכמה

06:30 – ארוחת בוקר זריזה

07:00 – התארגנות ויציאה ברכבים לעבר חניון לילה נחל צאלים (15ד נסיעה).

07:30 –  יציאה לריצה בשלוש קבוצות

קבוצה 1 – 16קמ , 800מ +/- .  חניון לילה נחל צאלים – מעלה צאלים – נחל הרדוף – מעלה נמר – נחל צאלים – חניון לילה נחל צאלים .  ⬅ לינק למסלול

קבוצה 2 – 23קמ , 1200מ +/- .  חניון לילה נחל צאלים – מעלה צאלים – נחל הרדוף – מעלה נמר – מעלה נעמה – מעלה ענבה – נחל צאלים – חניון לילה נחל צאלים.  ⬅ לינק למסלול

קבוצה 3 –  28קמ , 1250מ +/- .  חניון לילה נחל צאלים – מעלה צאלים – נחל הרדוף – מעלה נמר – נחל צאלים – מעלה צפירה – חניון לילה בירכת צפירה – הר נעמה – מעלה ענבה – נחל צאלים – חניון לילה נחל צאלים.  ⬅ לינק למסלול

זמן ריצה משוער : 4-7 שעות

קבוצות 2 ו-3 שימו לב, יש לצאת עם 5 ליטר מים לפחות!

12:00-14:00  חזרה לעין גדי ברכבים  + ארוחת צהריים עצמאית

17:00 ריצת שחרור קלה + מתיחות

18:30  ארוחת ערב

20:00 – ערב חברתי

שבת 9/12 – סובב עין גדי (הר צרויה , מצוק ההעתקים, הר ישי)

שְִׁמוּרַת עֵין גֶּדי הוא שמם של מעייןשמורת טבע ועיר עתיקה השוכנים לחופו המערבי של ים המלח, בתחומי מדבר יהודה. בתחומה של השמורה שני נחלים שבהם זורמים מים כל השנהנחל דוד ונחל ערוגות. הר צרויה מתנשא כ-600 מ' מעל ים המלח, ויש ממנו תצפית מרהיבה על קיבוץ עין גדי, קניון נחל ערוגות ושמורת עין גדי.

06:30   השכמה

07:00   ארוחת בוקר זריזה

07:30  יציאה רגלית מאנ"א עין גדי בשלוש קבוצות

קבוצה 1 – 15.5קמ , 700מ +/- .  אנ"א עין גדי – מעלה צרויה – הר צרויה – מצוק ההעתקים – מעלה איסיים – נחל ערוגות – אנ"א עין גדי.  ⬅ לינק למסלול

קבוצה 2 – 17.5קמ , 1100מ +/- .  אנ"א עין גדי – מעלה צרויה – הר צרויה – מצוק ההעתקים – מעלה איסיים – נחל ערוגות – מעלה בני המושבים – מעלה עין גדי – תל גורן – אנ"א עין גדי.  ⬅ לינק למסלול

קבוצה 3 – 20.5קמ , 1400מ +/- .  אנ"א עין גדי – מעלה צרויה – הר צרויה – מצוק ההעתקים – מעלה איסיים – נחל ערוגות – מעלה בני המושבים – מעלה עין גדי – תצפית הר ישי – מעלה ישי – אנ"א עין גדי.  ⬅ לינק למסלול

זמן ריצה משוער – 4-5 שעות

12:00-13:00  סיכום מחנה , ארוחת צהריים(עצמאית) ופיזור , נסיעה זהירה הביתה !

נהלים וציוד נדרש :

  • מנשא מים של 3 ליטר (לפחות) – חובה !!
  • למסלול ארוך נחל משמר-נחל צאלים (28קמ) , חובה לצאת עם 5 ליטר מים לפחות , נא הערכו בהתאם !!
  • שימו לב ! מתאמן אשר יופיע לתחילת הריצה עם פחות ממינימום כמות המים הנדרשת , לא יורשה לצאת לריצה !!
  • ערכת עזרה ראשונה מינימלית – חובה !!
  • שעון GPS – מומלץ להוריד את מסלולי הריצה לשעון , אך זו לא חובה
  • התנהלות בקבוצות – שימו לב! התנועה תעשה בקבוצות בלבד . יש לנוע בצמוד למאמן בלבד , יש להשמע להוראות המאמן ! כל עצירה/סטיה מהמסלול באישור המאמן בלבד !
  • משמעת שתיה ואכילה – חובה !!
  • כובע , קרם הגנה (במידת הצורך), משמעת עצמית !
  • ביגוד חם לערבים וביגוד חם לריצות (בנוסף לביגוד ריצה קצר וקליל) , שימו לב : מדבר , חורף , שעות בוקר מוקדמות , תעשו חשבון בעצמכם….
  • נעלי שטח – חובה !
  • אוכל טכני (ג'לים, איזוטוני וכו..)
  • מזרן יוגה , מומלץ !
  • הרבה אנרגיות ומצב רוח טוב
  • אחרון חביב : הלו"ז והמסלולים נתונים לשינויים!! תלוי כמות/רמת המתאמנים , מז"א ושאר בלת"מים.

נתראה במחנה

אילן, דורון ואריק

ט.ל.ח

.

Tags: No tags

Comments are closed.