hermon_weekend

Hermon Weekend

מועדון Summit Running & Fitness  בשיתוף סלומון ישראל  מזמין את קהילת רצי השטח להצטרף לסופש שטח קצר ומהנה בחרמון. להתרענן אחרי תקופה לא פשוטה שעברה על כולנו…לאוהבי ריצה בטבע,  הרפתקאות ואתגרים. המחנה מוגבל ל20 רצים בלבד !

⬅⬅⬅ גללו מטה לרישום ➡➡➡

מתי נרוץ?

שישבת , 5-6/6/20

איפה נרוץ ?

מסלולי הריצה יתמקדו בהר החרמון, המאתגרים שבהם יתחילו משדה נחמיה ועין קניה. וכמובן הר חבושית, ציר החשמל, איזור הקופות והרכבלים וכל הטוב הזה …

כמה נרוץ ?

מסלולים בין 15-40קמ ביום עם עד הרבה טיפוס כמו שאנחנו אוהבים. הפעילות מתאימה לכל רמות הנסיון!

ומה עוד מחכה לכם בסופש הזה?

  • ליווי ואימון מקצועי –חלוקה לשתי קבוצות .
  • קטיף דובדבנים בשישי לקראת ערב – למה ? כי זה שיא העונה לקטיף ודובדבנים זה טעים ! מאוד !
  • לינה עם ארוחת בוקר במלון לגסי וילג במג'דל שמס
  • וגם… בין הרצים יוגרלו נעלי ריצה Salomon Sense Ride3 . שווה ?

המאמנים :

אילן פריש ורומן ספיבק, מבכירי מאמני ריצות השטח בישראל והבעלים של מועדון SUMMIT יובילו את הריצות ויתנו מענה צמוד לכל רץ . ( ריצה עצמאית תורשה בחלק מהמקטעים ). שימו לב המחנה מוגבל ל20 רצים בלבד !

לו"ז, מסלולים והנחיות

שישי 5/6/2020

מסלול ארוך (המסלול "הקלאסי") – שדה נחמיה לפסגת החרמון וסיום במג'דל שמס במלון. 40קמ/2500מ טיפוס . יציאה לריצה 04:00 , שדה נחמיה 

מסלול בינוני – עין קניה לפסגת החרמון וסיום במג'דל שמס במלון. 22קמ/1400מ טיפוס . יציאה לריצה 06:00, עין קיניה

מסלול קצר – כמו הבינוני אבל מתחיל במג'דל שמס 15קמ/1000מ טיפוס. יציאה לריצה מהמלון במג'דל שמס, 07:00.

תאומי לוגיסטיקה , הגעה ברכבים והקפצות – לפני הסופש בקבוצת הוואטסאפ

17:00 ?? יציאה לקטיף דובדבנים ??

19:00 יוצאים לקרוע את העיר – ארוחת עצמאית במג'דל שמס

שבת 6/6/2020

מגרש המשחקים של אתר החרמון . ציר החשמל, ואדי חתול , סינגל חבושית , שיאון ועוד ועוד…מסלול "משקפיים" של 7.5קמ עם 700מ טיפוס מצטבר. כל מה שנספיק ב4-5 שעות של עבודה

06:00 ארוחת בוקר

07:00 תחילת פעילות

12:00-13:00 סיום , סיכום , אוכל והביתה

ציוד

  • בגדי ריצה ליומיים. תיק/ווסט ריצה עם שקית של 2.5 ליטר מינימום – חובה !
  • תיק עזרה ראשונה – חובה !
  • כובע/משקפי שמש/קרם הגנה
  • טלפון נייד חובה !
  • נעלי ריצת שטח , חובה! (מומלץ להביא זוג נוסף)
  • מקלות ריצה – אופציונאלי
  • בגדים חמים – מומלץ להביא ביגוד חם לערב (מג'דל שמס ממוקמת 1100מ מעל פני הים)
  • פנס ראש (למסלול הארוך ביום שישי)

הנחיות כלליות לריצות ובכלל

  • כבדו את השטח שבו נרוץ והתנהגו בהתאם ! אל תשליכו כל סוג של אשפה (כולל ניר טואלט) , ישנם מקומות מיועדים לסילוק אשפה.
  • כבדו את הרץ שלידכם ! זוהי ריצה קבוצתית, לא אישית ו/או תחרותית. חובה על כל רץ לשים לב לרצים שלידו ולהגיש עזרה במידת הצורך.
  • חובה להשמע להוראות המאמנים בכל עת ולדווח למאמנים על כל פעילות חריגה (כגון : סטיה ממסלול מסומן , מצבו של רץ מסוים וכו…), יש להפעיל שיקול דעת בכל עת.
  • ניווט GPS – – שימו לב! חובה להוריד את המסלולים המצוינים בהמשך לשעון GPS
  • בחלק מהמקטעים תותר ריצה עצמאית ללא ליווי מאמן – שימו לב ! ריצה עצמאית תותר רק במקטעים מסוימים בלבד ולרצים בעלי יכולת ניווט והתמצאות והכרה מוקדמת של השטח, ובתאום עם המאמנים בלבד. בכל מקרה אחר – אין לנטוש את הקבוצה.
  • עיזרו לנו לעמוד בזמנים שהגדרנו. אנא הקפידו להיות מוכנים בזמן לכל פעילות, וכן…אפשר גם להקדים בכמה דקות…
  • חובה על כולנו להקפיד למלא אחר הנחיות משרד הבריאות בכל עת. בריצה, במלון ובכל התכנסות. אנא שתפו פעולה !
  • שימו לב כי המסלולים נתונים לשינויים, עידכונים, ביטולים וכו.. כתלות במזג האוויר, מצב השטח, מצב הרצים ועוד הפתעות כהנה וכהנה, נא סבלונתכם והבנתכם

⬅⬅⬅ רישום ➡➡➡

שימו לב ! אנחנו מלאים ! ניתן להרשם לאימונים בלבד ללא לינה וארוחת בוקר

Comments are closed.